Cum se iau banii de la clienţii români: oricum şi oricând

Cum se iau banii de la clienţii români? Oricum şi oricând! Iată un exemplu:

Cum atragi clienţii

Se zicem că eşti o firmă mare, străină. Ai clienţi mulţi şi mici, adică români.
Ai clienţii la mână, de exemplu cu furnizarea utilităţilor.
Închei cu ei contract pe 2 ani, cu un preţ acceptabil. Ei semnează, nu se pricep şi oricum nu au încotro. I-ai legat de tine.

Cum le iei bani în plus

Le spui că mai trebuie să plătească în plus un abonament pe 2 ani, pentru nişte lucruri… Obligatoriu!
Clienţii nu pot refuza că pierd utilităţile, încercă să nu accepte dar le impui, abonamentul suplimentar este obligatoriu, fără excepţii! Şi clienţii mici acceptă, nu au încotro.

Cum îi faci să aibă restanţe

În contul online al clienţilor le trimiţi factura completă, dar le ceri plata doar pentru utilităţi. Clienţii plătesc factura şi le scrii în cont: Gata, nu mai ai nimic de plată.

Apoi pe facturile următoare, le pui mic acolo că au ceva restanţe la abonament. Şi tot aşa.

Dacă te sună clienţii îi pui să aştepte la robotul telefonic câte 1-2 ore. Poate renunţă.

Dacă clienţii întreabă de ce apar restanţeau achitat tot ce le cere platforma online, le spui că nu se poate face nimic şi să plătească abonamentul altfel.

Clienţii întreabă să achite online doar parţial şi cu hârtie să plătească iar integral inclusiv cu ce au plătit online? Sau să plătească acum doar utilităţi online, iar la factura următoare pe hârtie utilităţi şi abonament restant pe câteva luni? Deci i-ai încurcat şi blocat bine, în favoarea ta.

Cum se iau banii de la clienţii români: oricum şi oricând

Chiar dacă le iei bani în plus, nu le prestezi

Dacă clienţii le solicită cumva mult mai târziu, le spui că nu le vei presta serviciile din abonament,au restanţe, dar le vei lua oricum banii pe toată perioada.

Adică, îi faci mai întâi să aibă restanţe, fără vina lor, ca apoi să nu le prestezi. Tu oricum le iei banii.

Cum le iei banii şi dacă pleacă

În cazul în care unii clienţi se prind de aceste scheme şi vor să se retragă nu este nicio problemă. Ei pierd utilităţile, iar tu le iei oricum banii, în baza contractului avantajos firmei, semnat pe 2 ani.

Dacă un client stă 24 luni, plăteşte 24 luni abonament.
Dacă un client stă 12 luni, plăteşte 12 luni abonament + 12 luni integral sub formă de penalităţi.

Firma ia oricum 24 de luni bani suplimentari, abonament pentru nimic, obligatoriu. Profit garantat. Pe lângă ce iese la utilităţi.

Chiar funcţionează!

Factura 1: 100% utilitati;

Factura 2: 42% utilităţi + 58% abonament degeaba (inclusiv restanţa; fără posibilitate de plată integrală online; prestări oprite);

Factura 3: 39% utilităţi + 61% abonament degeaba (inclusiv restanţe; fără posibilitate de plată integrală online; prestări oprite); …

Se întâmplă în România

Fă şi tu o mică economie la utilităţi,ţi se iau mai mulţi bani degeaba pe alte căi, obligatorii, pe abonament! Nu este vorba de sume, ci de principii, moralitate, chestii anormale dar obligatorii!

Or fi sute, mii, milioane de români în această situaţie? Pare o şmecherie obligatorie pe 2 ani, anormală, extrem de vizibilă şi totul merge ok. Desigur, este o afacere, dar, tot desigur, noi românii suntem prostiţi de oricine şi oricum.

De ce se întâmplă aşa în România

Pentru că:
– Românii nu valorează nimic, sunt ai nimănui!
Firmele străine sunt unele foarte mari, prea mari!
Politicienii sunt oameni prea grei, ei nu au timp de milioanele de români!
Organele de protecţie sunt conduse de oameni şi mai grei, nu pot fi deranjaţi cu nimicuri!
Interesele unora sunt prea mari! Criza oricum afectează decât pe cei săraci.

Profitul este garantat, acoperit, legal, distribuit etc. Românii mici trebuie să plătească oricum şi oricât, nu au încotro. Şi nu se va schimba nimic!


Cum se iau banii de la clienţii români: oricum şi oricând publicat: 2022-11-04T16:30:21+03:00, actualizat: 2022-11-09T19:15:16+03:00 by România Blog