Pentru ca o afacere să devină un brand cunoscut şi apreciat pe piaţa naţională şi internaţională, este nevoie de multă muncă şi de multă implicare din partea celor care pornesc ideea brandului şi nu numai.
Atunci când vorbim despre propriul brand, oamenii trebuie să ia în calcul întreaga lor experienţă, însă şi a clienţilor, pornind de la un logo bun, de la un website bine alcătuit, de la promovarea pe reţelele sociale şi până la modul în care administratorii brandului îşi tratează angajaţii.
Pentru a ajunge la un anumit nivel, este important să existe un plan bine gândit şi bine pus la punct, iar acest plan include şi oferirea unor obiecte personalizate angajaţilor precum lanyard personalizat sau chiar tricouri personalizate pentru a face cunoscut numele brandului.
Branding-ul – un element important pentru orice afacere
Prin definiţie, branding-ul este un proces complex de creare şi de întreţinere a unui brand, reprezentând totalitatea metodelor prin care poate comunica o organizaţie, prin care se poate promova un produs şi care aduce avantaje competitive sustenabile. Brandul este de fapt un logo, un simbol sau un design, un nume sau o combinaţie între acestea, diferenţiind o companie sau un produs.
Brandingul reprezintă modul în care brandul şi identitatea acestuia sunt create şi dezvoltate. Dincolo de aceste definiţii, branding-ul semnifică tot ceea ce reprezentanţii business-ului doresc să comunice consumatorilor despre produsele sau compania lor, dar şi tot ceea ce comunică în mod involuntar. Brandul reprezintă ceea ce consumatorul gândeşte şi apreciază despre produsul sau compania respectivă, este o imagine reflectată a muncii reprezentanţilor companiei.
Din ce în ce mai mulţi reprezentanţi ai brandurilor încearcă să îşi facă afacerea cunoscută şi prin intermediul angajaţilor şi le oferă acestora mici cadouri personalizate pe care le pot purta atât în timpul liber, cât şi la locul de muncă.
Tricourile personalizate cu numele brandului sau logo-ul acestuia, precum şi lanyard-urile personalizate de care să fie agăţat un ecuson cu numele, fotografia şi statutul angajatului în companie sunt cele mai des întâlnite cadouri personalizate oferite cu acest scop.
Termenul de brand are o încărcătură foarte mare, iar toţi cei care reprezintă un brand trebuie să poarte obiecte personalizate care să denote acest lucru, această apartenenţă la o companie de renume la nivel local, naţional sau internaţional. Brandingul este posibil şi în România, graţie noilor metode de promovare de pe piaţă.
Foarte multe companii cu capital integral românesc au ajuns branduri de succes în mai multe oraşe şi zone ale ţării, chiar şi la nivel naţional, mulţumită nu numai implicării oamenilor, a angajaţilor, a colaboratorilor, ci şi mulţumită tehnicilor abordate în acest sens.
A face un brand cunoscut nu este o misiune imposibilă, dar este destul de dificilă, mai ales pentru că pe piaţă există atât de multe companii din acelaşi domeniu cu aceleaşi produse comercializate, încât concurenţa reprezintă una din principalele probleme, nu numai din prisma renumelui companiilor, ci şi din prisma produselor comercializate.