AdBicy, o nouă formă de publicitate

Mă aflam la odihnă pe litoralul românesc, ca tot omul după un binemeritat an de muncă. Într-o zi, plimbându-mă pe faleza super aglomerată, au trecut pe lângă mine două biciclete şi ca un reflex privirea mi-a fugit să analizeze rapid obiectele mişcătoare ce trecuseră pe lângă mine. Repede, fără să vreau am citit textele şi am admirat grafica mişcătoare şi … atât mi-a trebuit să nu-mi las mintea lejeră nici în aceste zile de concediu: – Despre ce era vorba şi care erau efectele? mi-am zis eu imediat, ca mic om de afaceri deschis oricăror noi idei inovatoare. Să fie vorba oare despre Bike advertising image despre care auzisem câte ceva dar nu-mi era foarte clar? Având wireless, am căutat imediat pe internet şi m-am luminat rapid despre noua formă de publicitate. Iată ce am descoperit …

Mă grăbesc să încep cu analiza costului pentru că acesta este primul aspect ce ne interesează pe toţi. Soluţiile AdBicy au ca principal avantaj preţul scăzut, iar modalitatea de publicitate Bike advertising poate fi privită ca low-cost de ambele părţi, atât ca publisher (prestator de servicii), cât şi ca advertiser (client). Atunci când un publisher are cheltuieli mici, poate oferi servicii la preţuri mici iar clientela se va găsi mult mai uşor. De cealaltă parte, datorită preţului mic orice firmă poate deveni mult mai uşor client pentru a-şi face publicitate şi chiar mai mult, va reveni iar şi iar.

Dar de ce putem vorbi despre low-cost în acest caz? Această nouă modalitate de publicitate se compune din tracţiune şi un trailer cu panou publicitar mobil. Tracţiunea poate fi asigurată cu o bicicletă sau pe jos în locuri delicate, deci nu vorbim de maşini şi consum de carburanţi, sau chirii scumpe pe panouri fixe. Nimic nu este costisitor în acest caz. Panoul publicitar este uşor, modular şi este remorcat cu uşurinţă.

Poate deranja pe cineva acest mod de publicitate? Răspunsul este NU categoric! Tocmai am văzut că nu există motoare sau zgomot, condiţii speciale pentru rulare sau aprobări complicate. Este ecologic!

Despre felul în care îşi atinge audienta cred că nu mai este nevoie să scriu foarte mult. Eu am picat în capcana sa şi am luat la cunoştinţă despre conţinutul banerului mobil pe litoral inevitabil şi fără niciun efort, deci şansele sunt 100%. Banerele statice de pe marginea drumului adesea le ignori că doar fac parte din decorul static, însă atunci când îţi fuge o imagine pe sub ochi trebuie să vezi instinctiv despre ce este vorba. Punct ochit, punct lovit! şi asta mai ales în centrele oraşelor, în zonele unde se circulă doar pe jos, în faţa mall-urilor şi a cinematografelor, acolo unde au loc evenimente, în zonele aglomerate.

Şi pentru cei interesaţi deja de soluţiile Bike advertising image de la bizzonwheels.com vă prezint câteva detalii tehnice: tracţiunea se poate face atât cu o bicicletă cât şi prin mersul pe jos; forma, dimensiunile şi orientarea se pot schimba foarte uşor pentru a obţine banere pătrate sau dreptunghiulare, orizontale sau verticale, de tip Roll up display, Roll up banner, Roll up banner stand, Pop up display, Pop up display stand sau Pop up banner; îţi poţi strânge, deplasa sau depozita oricând „jucăriile” pentru că întreg ansamblul poate fi transportat într-o singură geantă specială; sunetul poate fi asigurat cu amplificator de voce sau USB şi MP3; localizarea se poate face în timp real cu GPS; banerele pot fi văzute de la 200 metri dintr-un unghi foarte mare iar dimensiunile pot ajunge până la 4 metri pătraţi!

Gândindu-mă insistent la cele două calităţi de bază ieftin şi ecologic, sunt convins că publicitatea mobilă AdBicy va cunoaşte un succes binemeritat, devenind un concurent puternic pe piaţa de publicitate (outdoor marketing).



AdBicy, o nouă formă de publicitate publicat: 2013-08-19T15:28:41+03:00, actualizat: 2020-02-16T18:10:36+03:00 by România Blog