Faceţi mişcare zilnic!

Lipsa timpului poate fi o scuză pentru câteva zile dar nu pentru ani întregi, dacă nu se pot face exerciţii în sălile de fitness, atunci se pot face plimbări pe jos în locul automobilului, se pot urca scările în locul liftului, se poate utiliza o bicicletă, … se poate şi trebuie, pentru a nu regreta mai târziu !

Mişcarea este necesară indiferent de sex, vârstă, sau condiţie fizică! Cei ce au deprins acest obicei de a face exerciţii fizice, descoperind avantajele, nu se vor opri şi vor dori un fizic de invidiat. Ce urmează? Antrenamente regulate la sala de fitness, cu avizul medicului şi sub îndrumarea instructorului. În continuare, aflată la numai un pas distanţă, performanţa este atinsă de adevăraţii sportivi prin perseverenţă, ba mai mult, antrenamentul intens combinat cu unele suplimente nutritive pentru sportivi poate desăvârşi un organism atletic şi sănătos, unic, de invidiat, atrăgător ! Majoritatea oamenilor ştiu că mişcarea este foarte importantă însă nu toţi o şi practică. Viaţă sedentară, lipsa de timp, oboseala acumulată la locul de muncă, amâna mişcarea mereu „pe mâine”. Poate dacă am auzi mai des despre beneficiile ei am fi mai hotărâţi în a face măcar câteva exerciţii zilnice …

În primul rând cei ce efectuează multă mişcare se simt în general mult mai bine şi au mai multă energie. Dacă mişcarea este necesară la locul de muncă, atunci oarecum se pot considera norocoşi din acest punct de vedere, trebuie să o facă, şi bine fac!  În schimb, dacă locul de muncă implică o activitate statică, pe scaun, atunci problema devine serioasă, pentru a ne menţine sănătatea în aceste condiţii trebuie neapărat să efectuăm câteva exerciţii fizice, măcar 30 de minute, zilnic.

Pentru a vă convinge, iată câteva dintre beneficiile exerciţiilor fizice regulate: îmbunătăţirea capacităţii de luptă împotriva bolilor de inimă, nu uitaţi mişcarea şi scăderea în greutate reduc mult tensiunea arterială; prevenirea creşterii în greutate prin menţinerea sub control a greutăţii preferate; arderea caloriilor în mod normal şi constant; creşterea lipoproteinelor sau a colesterolului „bun”, reducerea trigliceridelor „nesănătoase”; îmbunătăţirea circulaţiei sângelui, cu reducerea riscului tulburărilor cardiace, accidentelor vasculare cerebrale, a diabetului de tip 2 şi a problemelor metabolice; evitarea tulburărilor depresive, a artritei şi chiar a anumitor tipuri de cancer; îmbunătăţirea performanţelor sexuale; normalizarea unui somn bun; îmbunătăţirea conexiunilor în mediile sociale, familie, prieteni; şi nu în ultimul rând, prin mişcare contribuiţi în mod direct la prelungirea vieţii !


Faceţi mişcare zilnic! publicat: 2013-01-19T21:27:08+00:00, actualizat: 2017-01-03T09:08:52+00:00 by România Blog